View Single Post
Old 11-22-2004, 05:36 AM   #9
Noreen_Ann
Die Cut Diva
 
Noreen_Ann's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Auburn, Maine
Posts: 3,988
Default List of acronyms

Here's a whole list...Noreen

THO - Totally Hands On ( a workshop where ALL the projects are make and takes)
IBC - Idea Book & Catalog
Catty - Catalog
ISO - In Search Of
Demo - Demonstrator
FT - For Trade
FSOT - For Sale or Trade
FS - For Sale
LOL - Laughing out loud
ROFL - Rolling on the floor laughing
ROFLMAO - Rolling on the floor laughing my...erm...*ss off
DH - Dear (usually unless you're mad, LOL!) Husband
DD - Dear Daughter
DS - Dear Son
MIL - Mother in law
FIL - Father in law
BIL and SIL - Brother in law and Sister in law
DF - Dear Father
DM - Dear Mother

TIA = thanks in advance
LOL = laughing out loud
HTH = hope this helps
ISO = in search of
EP = Embossing powder
CE = Crystal Effects
PE = Pearl Ex, but abbreviation not used much
SU! = Stampin' Up! (of course )
who edits/approves the posts
envy = envelope
catty = catalog

CASE+Copy and save/steal everything
MHO = mostly hands on
RAK = Random act of kindness

CS = Card Stock
US = Ultrasmooth

IMHO = That's in my honest opinion
IMO = in my opinion
CASE = Copy and Share Everything OR Copy and "Steal" Everything

FYI = For Your Information
JMTC = just my two cents
BTW = by the way
TTFN = ta-ta for now
WTG = way to go
HTH = hope that helps
IRL = in real life
Noreen_Ann is offline  
Tweet this Post! Share on Facebook Reddit!! Pin on Pinterest! Share on Google+!
Reply With Quote